gimnazija logo

Izziv "Stojnica z limonado"

 V okviru izziva Stojnica z limonado  (Prodaja izdelkov) so morali dijaki razmisliti o prodaji izdelkov, ki so jih izdelali sami. Naučili so se razvijanja strategij za doseganje uspešnosti, kljub omejenim finančnim sredstvom. Izdelali so  stojnico, načrtovali nakupe,  izdelali prodajno blago in embalažo. Kupce so morali prepričati kot pravi prodajalci.

V okviru obveznih izbirnih vsebin smo štiri ure posvetili idejam za izdelke, načrtovanju postavitve stojnic in razdelitvi nalog.

Dijaki so v skupinah večino izdelkov izdelali doma, napitke in sladoled pa tik pred prodajo v šoli. Za oglaševanje je bil na spletni strani facebook ustvarjen dogodek.                               Ocenili so stroške nabave materiala in postavili ceno izdelkom.  Vsak razred je za informativni dan v šoli postavil dve stojnici.

Zaslužen denar je namenjen ekskurziji na Dunaj v okviru projekta Romantika.

Youth Start - Izzivi podjetnosti za mlade:

Ideja     Junak    Empatija    Stojnica z limonado    Reci da    Moja skupnost    Vrednost odpadkov